söndag, januari 20, 2008

Yesterday I forgot to tell my Monkey's are not only the first project in the sock club it is also no 1/12 in "12 projekter 2008". Two flies in one catch!

Igår glömde jag berätta att mina "Monkeys" inte bara är första projektet i sockklubben utan även nr 1/12 av "12 projekter 2008". Två flugor i en smäll!

Sen har jag ju även joinat "Pulsklubben" hos "StickaMera". Och "ABC-leken" hos "Stickeri Stickera Stickeralla". Mycket blir det men kul! När jag bara känner att jag har laddat ska jag försöka lägga in respektive knappar här till höger. Om man är mentalt underbegåvad vad gäller datorer krävs en viss tid av mental förberedelse.

Till sist måste jag berätta att snödropparna står och niger i vår söder-rabatt. Med dem och det fina, kvardröjande ljuset här i eftermiddags har jag fått riktigt vårkänning idag!


Inga kommentarer: