tisdag, april 03, 2007

Bara några snabba rader för att tala om att jag är tillbaks i cyberspace. Ännu en gång har Internetuppkopplingen strulat och jag har varit fullständigt bortkopplad från allt vad bloggande och blogghoppande heter. Har jag lite att ta igen eller?

Så snart jag hinner kommer bilder på mottagna födelsedagspresenter och färdiga objekt.

Har äntligen fått iväg paketet till min andra "Nordisk Hemmelig Ven 5". Betydligt senare än tänkt men jag hade inte varit så förutseende att jag skrivit ner hennes adress och med ett fullständigt dött internet.... ja,ja, jag hoppas hon kommer att uppskatta det när det nu dimper ner.

Målandet har fått stå tillbaka för plikterna men snart finns inget val för önskan börjar mer ta form av ett behov.

Just a few words to let you know I'm back in cyberspace. Once again the Internet has been disconnected and I have been totally cut off blogging and bloghopping. Do I have some catching up to do or what?

As soon as I can I will post pix of received birthday presents and fob's.

Has finally sent the package to my second Nordic Secret Pal 5. Later than planned but I couldn't imagine the Internet would go die on me and I hadn't written her address down. Hope she'll like it when it arrives.

Painting had to step aside for dutys but soon there is no choice, the wish is growing into a need.



4 kommentarer:

Gita sa...

Jag vill bara önska dig en Glad Påsk! Hoppas att du får komma igång med ditt målande snart, jag peppar på avstånd.

Anonym sa...

Glad Påsk på er ... kjamen ... Anna med familj!!

Garngamen sa...

Ja, jag har saknat dina trevliga rapporter. Fixa nu kopplingarna.... Bra att du är ok!

SheepsPyjamas sa...

Glad all is well with you, even if you're needing to be "quiet". Hope the net plays nicely soon, it's good to read your posts!