lördag, december 29, 2007

Can hardly believe it's true, three posts in one day! One could think I'm sick. Hrrmpff, I'm coughing, my nose are running and my throat are sore, but sick, I don't think so. Just a tiny cold!

But it's not why I am posting again. You know that darling, sweet, gorgeous Daughter of mine? She went to her Boyfriend this morning to stay for a week or so. She, that darling, sweet, gorgeous Daughter has hid this book from me, the woman who gave birth to her. Never ever had I thought she could be so treacherous!

Deeeep sigh! Nothing else to do but to get back to booooring "Durrow". He looks good though, all ten centimeters of his back.

Kan knappt tro det är sant, tre poster samma dugn! Man skulle kunna tro att jag är sjuk. Hrrmpff, jag hostar, min näsa rinner och min hals gör ont, men sjuk, tror inte det. En pytteliten förkylning bara!

Men det är inte därför jag bloggar igen. Du vet, den där rara, söta, underbara Dottern jag har? Hon åkte till Pojkvännen i morse för att stanna en vecka eller så. Hon, den där rara, söta, underbara Dottern har gömt denna boken för mig, kvinnan som födde henne. Aldrig skulle jag väl kunnat tro att hon kunde vara så svekfull!

Djup suck! Inget annat att göra än att återvända till trååååkiga "Durrow": Han ser bra ut, däremot, alla tio centimetrarna av hans baksida.


Inga kommentarer: