tisdag, juni 13, 2006

Jag har varit otrogen! Det är egentligen min mans fel. Han har praktiskt taget uppmanat mig till det. Och som kvinna med stor lust... vad ska man göra? Man faller och ger sig för en stund hän helt och fullt. Men som ett brev på posten kommer "straffet". Man får ångra sina synder: Fast tillräckligt bittert gör jag det nog ändå inte. Näää, lite avbön, sen börjar jag om från början igen....

I have been unfaithful! It's actually my husbands fault. He practically encouraged me. And as a woman with big appetite... what to do? One fall and enjoys it totally. But as April follows by May you get your punishment. And you do regret. But not enough. Some apologys, then start all over again...


Så här länge varade den...
It lasted this long...






...min otrohet från projekten i Fotbollsstickningen...
...my unfaithfulness from projects in the World Cup-knitalong.





...innan jag upptäckte hur fel det hade blivit...
...before I discovered how wrong it was...




...fast jag har kommit nästan lika långt igen efter frogg och omstickning!
...but I've made almost as much after frogging and re-knitting!

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

Hördududu fuskis. Bestäm dig. Ett var rätt!