onsdag, juni 11, 2008



Stop and behold! Enough is enough, I can't keep up. New Knitty is out! Even more socks to knit and a pretty nice shawl. But some new, more fun shopping bags to replace the old, shabby ones would be great. And that shrug on Daughter, oh, my! Decisions, decisions, decisions.

Have to try to make a sensible plan here. Way to little knitting time and there's so much I want to do. Sometimes when I have to stress down I go watch my stash. Pet some, smell some. And I tell myself I definitely have to stop shopping. But when it comes to yarn I am totally hopeless. And it is just so wonderful!






Stopp och belägg! Nu får det snart räcka, jag hinner inte med. Nya Knitty är ute! Ännu fler strumpor att sticka och en sjal som är fin. Fast några nya, lite roligare shoppingväskor att ersätta de gamla, skabbiga, köpta på Ica för evigheter sen, skulle sitta bra. Och boleron skulle bli fin på Dottern. Beslut, beslut, beslut.

Får nog försöka lägga upp någon vettig plan här, känner jag. Det blir stickat alldeles för lite och jag som vill så mycket. Ibland när jag måste sansa mig går jag och tittar på mitt garnlager. Klappar lite, snusar lite. Och så intalar jag mig att jag absolut måste sätta upp ett köpstopp. Men när det gäller garn har jag fruktansvärt dålig "karaktär". Och det är alldeles, alldeles underbart!


Inga kommentarer: