lördag, juli 12, 2008



Thanks for your kind comments! The shawl from hell is now drying on a matress standing on the long side leaning towards a wall. It's beautiful so I have to rename it. But I still can't put up warmer feelings for the shawl so meanwhile it will be called "The Giga-normous Green". Pictures and details tomorrow.



Tack för era snälla kommentarer! "Helvetes-sjalen" håller på att torka på en madrass som stående på långsidan lutar mot väggen. Den är vacker så jag måste döpa om den. Men fortfarande kan jag inte uppbringar varmare känslor för sjalen så tills vidare får den heta "Den Gigabautiska Gröna". Bilder och detaljer i morgon.



1 kommentar:

Anonym sa...

aja... då lär jag inte få se den på ett tag då ja... Hm, får försöka hålla mig och vänta tills jag når en dator ;) Nyfiken jö!!! ;)
Må så grankott... ngn som har semester och känner sig förvirrad... än är det dock helg och då borde det väl vara rätt normalt? ;)