måndag, september 14, 2009



Feber igen. Redan fredag kväll. Det är så tråkigt att övriga kommentarer egentligen är överflödiga. Efter en ganska bra dag igår blev jag precis lika be
sviken som Sonen när han i morse insåg att det för hans del blir till att stanna hemma ännu en dag. Det måste jag också. Börjar få allvarlig jobbabstinens. Tror jag snart får gå och slå hål i lite papper.

Har en hemlig stickning på gång. Det finns lite mer att läsa om på Ravelry för dit vet jag att mottagaren inte har lösenord. Mer än så här visas inte offentligt just nu.





Hoppas hinna med flera julklappar så det är inte omöjigt att jag fortsätter vara lite hemlig framöver.


1 kommentar:

Emma sa...

Vilken segpropp jag är... men i alla fall: tack för tipset! Jag misstänker att ditt entrådiga har samma färg som min Garter Yoke Cardi (http://emmagjort.blogspot.com/2009/04/klart-och-inte.html), det är nog det grönaste jag sett på Kampes. Om det är samma är det betydligt mörkare än Ishbels gröna färg. Men jag ska definitivt ta en ordentlig titt på Kampes nästa gång jag kommer dit!

Ha det gott (hoppas att du mår bättre nu!) och tack igen!