lördag, juni 24, 2006

Förlåt Anna, jag kunde inte låta bli!
Sorry Anna, I just couldn't help myself!

Hoppas alla haft en lika trevlig midsommarafton som jag.
Hope every one of you have had a just as fun midsummer as i did.

I morgon bär det av till Köpenhamn för en kortsemester med familjen. Barnen får bestämma alla aktiviteter så jag räknar med besök på Tivoli, Zoo, Madame Tussauds och O'Reillys Belive It or Not. Jag hade inte haft något emot att titta in i en eller annan garnaffär men det är inget jag räknar med. När jag nämnde det lite i förbifarten för mannen tyckte han att jag skulle ta mig en heldag senare i stället. Och det kan jag ju göra!

We're going to Copenhagen tomorrow for a short vacation. It's all up to the kids what to do so I think we are going to Tivoli, Zoo, Madame Tussauds and O'Reillys Belive It or Not. I wouldn't mind a few stops at yarnshops but it's not something I count on. When I mentioned it for husband he thought I should go by myself a day later on instead. And I think I can do that!

Blir mer och mer sugen på att ge mig på en Flower Basket-sjal. Snart har jag repat tillräckligt mycket mod. Tror jag.

Thinking more and more of knitting a Flower Basket shawl. Soon I've managed to take heart. I think.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du ... vilken snygg blomma du har fotat & satt in ... he, he. Hoppas att ni har haft det skönt i Köpenhamn & att barnen hann med allt de ville göra. Ja har läst i din blogg & vill hemskt gärna ha en sån där rolig lista över saker jag gjort att sätta in i min blogg ... det var superkul att läsa den (& allt annat i din blogg förstås ...)och jag längtar efter att svara på frågorna själv ... kramisar Anna!!

IngelaS sa...

Flowerbasket-sjalen är inte så himla svår. Det är bara att man måste koncentrera sig på mönstret ibland. Gjode misstaget att ta med min till ett stick-café en gång ;)